Hier vindt u uw
patiëntenportaal
Met welke vragen kunt u terecht
De medewerkers van het Servicepunt staan voor u klaar om uw vragen te beantwoorden. Denk hierbij aan vragen zoals:
- Wat is MijnGHZ?
- Hoe log ik in op MijnGHZ?
- Kan ik mijn afspraken inzien?
- Waar vind ik mijn uitslagen in MijnGHZ?
- Wat is een zorgpad?
- Welke apps zijn er in het ziekenhuis?
- Wat kan ik met een Persoonlijke Gezondheidsomgeving (PGO)?
en meer….
Niet alleen met vragen kunt u bij het Servicepunt terecht. Onze medewerkers van het Servicepunt laten u ook graag zien hoe MijnGHZ eruit ziet, waar u bijvoorbeeld uw uitslagen kunt vinden en hoe u gegevens kunt wijzigen.
Openingstijden en locatie
Telefoon
Maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 08.00 tot 17.00 uur via (0182) 50 50 22
Balie
Van maandag tot en met donderdag van 09.00 tot 16.00 uur.
Op vrijdag van 09.00 tot 12.00 uur.
Volg routenummer 74
Bekijk de veelgestelde vragen
Neem eerst een kijkje bij de veelgestelde vragen op deze website. Misschien staat uw vraag er bij.