Hier vindt u uw
patiëntenportaal
Onze zorg verbeteren
Door continu te meten wat patiënten van onze zorg vinden, verkrijgen wij informatie over hoe wij ons verder kunnen verbeteren. De resultaten van de vragenlijst zijn anoniem (uw naam is niet bekend bij ons) en worden gedeeld met de verschillende afdelingen in het ziekenhuis. Alle reacties worden doorgenomen. Afdelingen bepalen met de resultaten hoe ze beter kunnen voldoen aan de wensen van hun patiënten. Zij passen de zorg aan deze wensen aan. Dat kan betekenen dat er extra aandacht geschonken wordt aan het informeren van patiënten. Ook kan het zijn dat voorzieningen verbeterd worden.
Bedankt voor uw hulp
Wij zijn een lerende organisatie en willen ons steeds verbeteren. Dat maakt de resultaten van het patiënttevredenheidsonderzoek zo belangrijk voor ons. Wij danken u dan ook voor de moeite die u neemt om ons terugkoppeling te geven over onze zorg.
Heeft u nog vragen? Mail dan naar communicatie@ghz.nl.
Heeft u het uitnodigingskaartje ontvangen, maar lukt het niet om de vragenlijst te openen? Klik dan op de knop hieronder:
Open de vragenlijst