Hier vindt u uw
patiëntenportaal
Planning prikdatum
Voor ieder postcodegebied wordt aangegeven wanneer thuis wordt geprikt. Op betreffende dagen kunt u via ZorgDomein de gewenste thuisprikdatum aanvragen.
Indien het prikken op de gewenste prikdatum niet mogelijk is, plant onze medewerker een nieuwe prikdatum in, vijf dagen vóór of ná de aangevraagde datum. Het GHZ informeert de patiënt over de nieuwe prikdatum. Mogen wij de gewenste prikdatum niet wijzigen, geeft u dit dan aan met een opmerking bij de aanvraag.
Voor u kan dit betekenen dat de uitslagen van het onderzoek eerder of later bekend zijn. Bij het thuisprikken hebben patiënten het ZorgDomein patiëntbericht nodig. Indien u het patiëntbericht naar de patiënt mailt, meld dan dat hij/zij dit bericht moet printen.
Voor spoedaanvragen voor vandaag en morgen dient u te bellen naar het GHZ tel.: (0182) 53 35 55.